018/521-172 urednik@ntv.rs
Najnovije vesti

Turistička inspekcija ovog leta primila 100 prijava (VIDEO)

Komentari: isključeni
Tagovi: ,

Od početka letnje turističke sezone, tuiristička inspekcija Nišavskog upravnog okruga dobila je oko 100 prijava. Najveći problem je što građani ne kupuju aranžmane direktno od agencija koje ih nude, već od preprodavaca, pa se dešava da ne dobiju uslugu koja im je obećana. Ipak, postoje i brojne neosnovane prijave.

Kada neka turistička agencija prodaje aranžman druge agencije, često se dešava da nemaju nikakav ugovor. Zbog toga se pri preprodaji aranžmana često desi da putnici plate jedno, a dobiju drugo. Tako se dešava da hotel nije onaj koji je obećan, smeštaj i prevoz nisu onakvi kakvima su predstavljeni i sl. U takvim situacijama putnici imaju pravo na žalbu, a inspekcija se, uprkos nedovoljnom broju inspektora, trudi da što pre reši problem i predloži sankcije protiv takvih agencija.

Međutim, dešava se da građani podnose pritužbe i za stvari za koje su sami odgovorni, kao, na primer, kada su vraćeni sa granice zbog neispravnih putnih isprava ili im se ne refundiraju troškovi ako otkažu aranžman nekoliko dana pred putovanje. Osim toga, dešava se da se žale i na okolnosti čije stanje ne može objektivno da se utvrdi.

Iz inspekcije apeluju na građane da dobro pročitaju ugovor o aranžmanu pre nego što bilo šta potpišu, jer se, kako kaže, ništa ne podrazumeva. Predlažu da putnici provere kolika je cena istog aranžmana u drugim agencijama, kao i da dobiju informacije o tome ko je organizator putovanja i kome mogu da se obrate za sve nedoumice. To je značajno i zbog kasnijih pritužbi, jer inspekcija može da reaguje samo ako su prekršene one stavke koje su eksplicitno navedene u ugovoru.

Povezane vesti