018/521-172 urednik@ntv.rs
Najnovije vesti

NTV reportaža: Antalija

Komentari: isključeni

Uskršnji praznici su za nama, a završen je i mini školski raspust. Međutim, pred nama su prvomajski praznici i, uostalom, čitav maj, kao mesec idealan za sve koji vole da putuju. U velikim turističkim centrima na jugu Evrope, ovog vikenda je zvanično otvorena i nova turistička sezona, pa svi koji žele da se odmore i uživaju na moru, mogu to i učiniti, a pritom i uštedeti jer su cene na početku sezone, kao i uvek, drastično niže. Naša ekipa upravo boravi u Antaliji, jednom od omiljenijih srpskih letovališta, kako bi se na licu mesta uverila šta sve očekuje srpske turiste na turskoj obali Mediterana.

Dok se Francuska i Italija diče azurnom, Turci to isto čine svojom, Tirkiznom rivijerom. Na stotine manjih i većih hotela na jugu Turske u Kemeru, Antaliji, Beleku ili Alanji, otvorili su vrata za goste koji stižu sa svih strana. Hoteli se polako pune, temperatura vode i vazduha raste, a raste i broj gostiju iz Srbije, koji vole da svoje dane odmora provedu upravo u raskošnim antalijskim hotelima i na nepreglednim plažama Sredozemnog mora. Kada se tome doda činjenica, da se sedam dana u pretsezoni, sa uključenim avio prevozom iz Beograda, sa polupansionom ili uslugom All Inclusive, može dobiti već za oko 200 evra, to više i nije tako nedostupna destinacija za prosečnog srpskog turistu.

I putnici iz Niša i sa juga Srbije imaće ovog leta prilike da bez mnogo komplikacija i presedanja uživaju u Antalijskoj regiji, pošto 6 juna početi čarter letovi i sa niškog aerodroma, što će, na žalost, ujedno biti i jedini avioni koji će, u organizaciji agencije 1A travel, ovog leta leteti iz Niša.

Turci su, inače, od svojih hotela sa pet, pa i više zvezdica, napravili prepoznatljiv brend sa uslugom i ponudom kakvom se ne mogu pohvaliti ni najpoznatiji svetski hotelski lanci. Kada se ima u vidu činjenica da samo u okolini Antalije ima oko 400 hotela najviše kategorije u kojima i za koje direktno radi gotovo milion i po ljudi, jasno je da je u pitanju ogromna i snažna industrija usmerena zadovoljenju potreba i ukusa turista ma kakvi oni bili.

Povezane vesti