018/521-172 urednik@ntv.rs
Najnovije vesti

„Forum“: Nepošteno poslovanje telekomunikacionih kompanija (VIDEO)

Komentari: isključeni
Tagovi: , ,

Naplaćivanje uspostave telefonske veze, razgovora sa call-centrom ili takozvano ,,zaokruživanje“ trajanja poziva na ceo minut – koji se kasnije tako i naplati, po Zakonu o zaštiti potrošača predstavlja ,,nepošteno poslovanje“, za koje preduzeće može da bude kažnjeno sa 300.000 do čak 2.000.000 dinara. To za NTV kaže Jovan Jovanović, predsednik niškog Udruženja ,,Forum“ koji će se, između ostalog, i po ovom pitanju obratiti nadležnom ministarstvu. Predložiće da se od tako uzetog novca napravi fond za pomoć ugroženima majskim poplavama.

Srpske telekomunikacione kompanije nezakonito naplaćuju razne neisporučene usluge, poput, recimo, naplate preostalog broja sekundi do punog minuta razgovora, rekao je za NTV, u emisiji ,,Hoću da znam“ predsednik niškog Udruženja za zaštitu potrošača ,,Forum“, tvrdeći da mobilni operateri nezakonito naplaćuju i uspostavu veze, ali i razgovor sa call-centrom.

U narednom periodu čekaće se odgovor nadležnih, a o ovom problemu moglo je da se govori i ranije, slaže se sagovornik, uz pojašnjenje da su udruženja za zaštitu potrošača u Srbiji prilično neaktivna, odnosno, kako on kaže, mnoga postoje samo na papiru.

Predsednik ,,Foruma“ poziva Nišlije da im se obrate za svaku vrstu pomoći, a naročito ako se radi o nepravilnostima kada je reč o uslugama od javnog značaja, među kojima su usluge EPS-a, mobilnih i fiksnih operatera i raznih komunalnih preduzeća. Tvrdi da je oko 80 odsto slučajeva ovo udruženje do sada isteralo na čistac u korist potrošača, a obećava da će i po ovom pitanju biti istrajni isto kao kada su se borili protiv RTV pretplate.

Povezane vesti